неділя, 3 січня 2016 р.
Модуль 9 : Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені зробити певні висновки про те, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Розрізняють таку класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя:
• за навчальним матеріалом – точно визначте те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
• за процесом – порекомендуйте різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно тощо);
• за продуктами навчання – дозвольте учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності;
• за навчальним середовищем – створіть гнучке навчальне середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування та взаємодії, і навчіть прийомів, які призведуть до незалежності кожного в навчанні.
Ми обговорили, які форми оцінювання потрібно розробити ,як приклад, для подальшого оцінювання учнів у нашій педагогічній діяльності
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар